W Antonińska przyjmujemy rezerwacje zazwyczaj na dwa sposoby
- Za pośrednictwem np. międzynarodowych lub krajowych komputerowych systemów rezerwacji i sprzedaży: na warunkach określonych przez pośredników.
- Bezpośrednio w hotelu
A. Elektronicznie w formie e-mail
B. Telefonicznie
C. Osobiście
Takie zgłoszenia chęci pobytu mają charakter wstępnych zapytań o ofertę.
By taki kontakt mógł być uznany za zapytanie o rezerwację pobytu, niezbędne jest podanie przez klienta łącznie:
a) imienia i nazwiska osoby na którą robiona jest rezerwacja,
b) terminu pobytu i rodzaju pokoju,
c) ilości osób,
d) numeru telefonu do kontaktów,
e) adresu e-mail do kontaktów.
Jeśli mamy wszystkie potrzebne informacje, to na otrzymany od klienta adres e-mail wyślemy potwierdzenie przyjęcia rezerwacji i jej warunki.
O ile mamy dostępne wolne pokoje i możemy spełnić wymagania klienta.
Podmiot prowadzący
Podmiotem prowadzącym działalność i świadczącym usługi w Antonińska City jest: MJW Operator Sp. z o.o., ul. Jana Ostroroga 8a, 64-100 Leszno wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000580962, posiadająca NIP: 6972318359 oraz REGON: 362764197
Rodzaje rezerwacji
Rezerwacja Standardowa | W wysłanym przez nas Potwierdzeniu Rezerwacji jest napisane: Status rezerwacji: Standardowa Oznacza to, że pokój jest zarezerwowany do godziny 18:00 w dniu przyjazdu. Jeśli gość nie pojawi się w hotelu przed godzina 18:00 i nie dopełni formalności, to ten pokój wynajmiemy innej zainteresowanej osobie. |
Rezerwacja Warunkowa | W wysłanym przez nas Potwierdzeniu Rezerwacji jest napisane: Status rezerwacji: Warunkowa Oznacza to, że do określonego dnia należy wpłacić zaliczkę, zadatek, przedpłatę - by zagwarantować sobie dostępność pokoju w dniu przyjazdu. Po wpłacie - rezerwacja staje się gwarantowana (patrz poniżej). W przypadku braku wpłaty - system anuluje rezerwację. |
Rezerwacja Gwarantowana | W wysłanym przez nas Potwierdzeniu Rezerwacji jest napisane: Status rezerwacji: Gwarantowana Oznacza to, że gwarantujemy pokój dla Państwa. Bez względu na to o której godzinie przyjedziecie do hotelu - pokój będzie na was czekał w dniu przyjazdu. Także jeśli dojedziecie np. nad ranem. |
Rezerwacja Oczekująca | W wysłanym przez nas Potwierdzeniu Rezerwacji jest napisane: Status rezerwacji: Oczekująca Zdarza się, że chętnych jest więcej niż mamy wszystkich pokoi. Mimo że mamy 100% rezerwacji są goście którzy chcą, by wprowadzić ich na "Listę oczekujących". Bo zdarza się, że ktoś przed terminem zrezygnuje. Albo do hotelu nie dojedzie do godziny 18:00. Wówczas będzie dostępny pokój lub kilka. I pierwszeństwo mają osoby z listy oczekujących. |
Zadatek
Gwarancją dostępności pokoju jest wpłacenie przez klienta zadatku na rachunek Antonińska. Wysokość zadatku, odpowiednia do wartości całego zamówienia - podana jest każdorazowo w wysłanej przez nas korespondencji.
Dla rezerwacji terminów w popularnych wśród gości (kilka razy w roku), żądamy przedpłaty w wysokości 100% wartości rezerwacji.
W uzasadnionych popytem przypadkach wyznaczamy termin, do którego klient zobowiązany jest wpłacić zadatek na nasze konto.
Za datę wpłaty zadatku przyjmuje się datę zaksięgowania kwoty na rachunku bankowym lub datę wpłaty gotówki do kasy.
Otrzymanie wpłaty kwitujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W przypadku braku zadatku na koncie najpóźniej w wyznaczonym terminie - nie jesteśmy zobowiązani do utrzymania rezerwacji.
Może się tak zdarzyć
W wybranych terminach i sytuacjach, np. dużych grup, wielodniowych pobytów - opłata stu procent ceny za pobyt stanowi zawarcie umowy między Antonińska a klientem na pobyt wg zamówienia. Odmowa wpłaty przez klienta stu procent wartości pobytu przed jego rozpoczęciem - stanowi odstąpienie klienta od rezerwacji, Antonińska zachowa wpłacone kwoty. Umowa na pobyt, którą stanowi opłacone przez klienta w 100% wartości zamówienie pobytu - wygasa w dniu wyjazdu klienta z hotelu, nie później niż w terminie określonym w zamówieniu.